:: Sheikh Hafiz Junior ::

Lilypie Premature Baby tickers

09 August 2012

" Menghitung Hari, Masa dan Waktu "


As salam.. Wah..Pejam celik pejam celik dah
20 hari kita berpuasa..
sungguh cepat masa berlalu..
aku tak sabar untuk pulang ke kampung halaman..
hari raya tahun ni sangat bermakna..
balik cibuk buat persiapan untuk
hari paling bermakna dalam hidup aku..

Aku kini menghitung hari masa dan waktu
untuk bertukar status sebagai seorang isteri..bukan
mudah untuk aku pikul tanggujawab seorg isteri..banyak dugaan
dan cabaran yang akan aku tempuhi nanti..
moga Tuhan permudahkan segalanya..

24.08.2012 aku akan bergelar isteri kepada
insan yang bertahta di hati aku..
masa berlalu cukup cepat sehinggakan kami tak sedar
usia pertunangan sudah mencecah 8 bulan lebih..

Walimatulurus aku nanti tetap juga bulan November..
Mak dan Ayah aku mendapat rezeki untuk bertemu rumah Allah
menunaikan haji..dan mungkin akan bertolak pada prtengahan September..
tarikh sebenar masih lagi tidak diketahui..
kerana tabung Haji masih belum menghantar surat..

Aku sangat berharap agar Mak dan Ayah pergi
menunaikan haji dengan sempurna dan selamat pulang ke tanah air..
aku di sini akan sentiasa menanti kepulangan mereka..

Mudah-mudahan Allah memberkati segalanya..
dan memudahkan segala yang akan dilakukan..aku
mengharapkan kesempurnaan dari illahi..
insyaAllah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...