:: Sheikh Hafiz Junior ::

Lilypie Premature Baby tickers

26 June 2012

Tema is Everything..!!

Assalamualaikum...
setelah sekian lamanya aku tidak mengupdate blog ni..
akhirnya harini aku terasa ingin update..
kenapa!!

Tadi aku sengaja search org punya blog..
search punya search trjumpa satu blog yang dikenali sebagai
owh kenangan pahit..kerana ada kaitan diantara dia..
jadi aku sgt terkejut apabila buka blog dia tema yg dia gunakan sama
seperti aku..pink polkadot..
owh...sgt mengejutkan..

hmmmm...biarla..anyway dia mgkin ada kesamaan minat ngn aku..
biar je la kn...aku malas nk amik tahu..tp
tetap jugak terambil tahu..
akhirnya dorg berkahwin dulunya dari aku..
aku skrg baru dlm persediaan kawin..
dorg dh selesai majlis perkahwinan..
semoga dorg bahgia je la hingga ke akhir hayat..
mgkin org tu bkn jodoh aku kerana aku dh ada jodoh
yang jauh lebih baik dari dia...

Alhamdulilah..aku bersyukur dikurniakan org yg aku ada skrg..
kerana dia segalanya bagi aku..
it's perfect to me..

ok..ok..neway, nk bertukar topik kepada tema..
Tema is Everything..
so, tema yang dh dipilih oleh aku masa BIG Day nnt...
Putih, Pink, Silver, Purple...
banyak kan..hehehehe~ tu belah pmpuan la...aku xnak kesamaan sgt..
so, hasilnya akan aku nantikan nnt..
mudah-mudahan semua akan berjalan dengan lancar..
Aminnnnn~

contoh-contohnye aku selalu tengok-tengok org punya..
nnt aku akan buat sndiri..semua masih dalam pelaksanaan....


warna bilik yang cantik sangat...


baju yang cantik sgt..frendz fotografi kt my FB..
tp cari baju camni xjumpa sbb susah sgt nk baju cmni...huhuhu~
terpksa abaikan...


nice kan hantaran ni..aku akan create sndiri nnt...waaaahhh...
xsbrnye nk beli barang2...


pelamin cmni mahal sgt...n cantik sgt2...aku xdpt fully cmni..
dapat la lebih kurang..harap2 dorg akan wt cntik2 utk aku nnt...Aminnn~


aku xsure lg nak amik kek ke x sbb kawan aku ada
ckp nk sponsor kek..
so..Alhamdulilahhhhhh~


That All by today...dh time lunch..
today aku puasa so aku nk menidurkan diri sekejap...
tata~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...