:: Sheikh Hafiz Junior ::

Lilypie Premature Baby tickers

22 December 2011

Waaaahhhhhh....Sekilas Pandang.!?

Sekali pandang je macam sama..
dua kali pandang pun sama jugak..tiga kali
pandang kena akur la ye..memang bukan orang yang sama..

Normal la..orang kata dalam dunia ada 7 orang muka yang sama
dengan kita..jadi serata dunia..banyak negara..
mesti ada jugak kan..
tapi kan kalau aku..gi memana pun orang ada je cakap
muka cam kawan dia la..sedara dia la..
sesapa la..macam2 la..ni malaysia je..
amboiiiii...dah lebih dari 10 orang dah la gamaknye..haha~

yang aku rasa ni la orang yg dh jumpa salah
sorang dari 7 orang di dunia...


Nurul Ain Syuhada
&
 Pretty Zinta



Yasmin Khanif
&
Kareena Kapoor



eh..yang bawah ni aku slalu je kata kt kak aku..hehe..
tapi kak aku lebih tua dari dia..so, dia la muka cam kak aku..
dah la dorang dulu satu sekolah..adehh..

Siti Rahil
&
Fasha Sandha


sebenarnye ada banyak lagi la jugak..tapi memandangkan
tak sempat nk mengopy2 picture..
nanti kalau aku ada masa aku akan update muka2 yang iras2 ni..
dan satu lagi ni korang tengok ni..



Hatika Mohamad
&
Faralyna Idris

orang la kata..aku tak tau la betul ke tak..
kalau aku tak pakai tudung..lagi la..
tapi kat cini aku tak nak letak pic yang tak pakai tudung...
so..kebetulan dia ada berlakon cite ni..
so, bila aku kelebek2 ada la cikit2..
tak la banyak sangat..dia comei lagi kan..
(^^,)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...