:: Sheikh Hafiz Junior ::

Lilypie Premature Baby tickers

22 December 2011

Minyak...Oh...Minyak...!!

Selamat pagi..di hari khamis..waaa...
sepatutnya datang keja berbaju batik..tp belum beli lg..
jd berbaju kurung corak2 bunga la jadinya..
tak pe la..asalkan selesa dah la kan..

Hari ni aku pakai lens..macam biasa la..
bila dh pakai rasa macam pening kepala je..mungkin
sekarang ni aku dah jadi sensitif..or mata aku dah rabun
or hmmm...tak gunting rambut lagi ke..
dah terlalu panjang ke..
tak tahu la sebab apa..tp akan makin menjadi2
bila pakai lens..adoyaiiii...

Bila dh pening or sakit kepala ni..
aku bukan macam setengah orang yg suka menggunakan ubat
macam panadol utk legakan sakit..
aku rasa takut terlalu bergantung pada ubat..
jadi aku gunakan Minyak Cap Kapak la..
dah jadi satu kebiasaan pada aku..guna minyak ni..
kalau tak salah aku..sejak aku sekolah lagi..
dalam beg aku tak pernah tertinggal minyak ni..
and ke mana saja aku gi akan aku bawa..
utk kegunaan bila rasa sakit
kepala..spair la awal2 takut bila2 masa je leh sakit kepala
ni kan..hmmmmmm~




Sampai la ke satu tahap aku di katakan
ketagihan bau minyak ni..
tapi aku rasa tak la smpai ke tahap tu..
sebab kalau ketagihan mestilah setiap hari guna..tak sakit pun guna
jugak..aku tak macam tu ok..hehe..
so..still normal..tak disampuk dek minyak ni..

Ni aku tengah sakit kepala ni..so..nak kena
sapu la minyak..mudah-mudahan cepat la hilang sakit ni..
jap gi dah la ada taklimat plak..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...