:: Sheikh Hafiz Junior ::

Lilypie Premature Baby tickers

24 December 2011

Rindu Dendam..Melarat ke penang..

Tak sangka minggu ni aku akan balik ke penang..
tgk2 sekarang ni aku kat penang dh..
waaaaaa..best..
rindu dendam kepada family, kampung halaman
n anak2ku jack n jenny..
sonok dorang..dorang pun macam susut je ckit..
then, macam rindukan aku jugak kot..
aku pegang je harini..
sehari suntuk manja sgt ngn aku..
amboii...cian la anak mama selama ni kena tinggalkan..
takpe..dont worry..
isnin ni mama blk KL..
ikut mama ye..kita akan pindah n stay dekat
shah alam..dengan mama..
mama dh tak jauh dengan anak mama lagi..
cuma jauh dengan family je..
tak pe la..dugaan sume ni..

yang penting..holiday ni..
nk enjoy puas2..nk ke pesta penang ke..
mungkin jugak..
akan di bawa berbincang nnt..
kalau tak lepak umah ngn family pn tak pe..
best jugak..
 
 
pic raya tahun yg sudah2..mengimbau masa lalu..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...