:: Sheikh Hafiz Junior ::

Lilypie Premature Baby tickers

09 December 2011

Penangan SURGERY..!!

Korang pelik tak klu tgk muka org brubah?

kekadang org akn jadi lebih cantik..
tapi kekadang org akan jadi lebih buruk dari sebelumnya..

Takut kn..?????

kalau kita sebagai org islam memang berdosa merubah
segala yg Tuhan jadikan..
tapi sekiranya utk kebaikan..dan utk berubat ia
adalah tidak salah..
itu apa yg saya tahu..Wallahualam..

korang tgk n layan jer..korang pn
bleh bezakan baik ke tidak baik kn..


 jadi pelik la..kan..




 ni korang mesti la dh tahu..Raja Surgery..dia sudah pn meninggal..
tp saya yakin org tak akan lupakan
dia..dia pergi tinggalkn nama..sekiranya benar
dia sudah memeluk islam..semoga rohnya dicucuri
rahmat..dan bahgia di alam sana..Aminn~




 hmmm..ni ok je..klu aku pun suka..hehe~



  hmmm..ni cantik kn..



 
 dh macam muka pmpuan dh ni..huhu..





lagi cntik bibir dia yg dulu..




ni pn sama jugak..yg asal lebih cantik..




bertambah cengkung ada la..cuma nmpk cam muda ckit..




mcm muka org sakit..better xpayah buat..kan..





cantik tp brubah sepenuhnya dari asal..mgkin susah nak kenal..




same like sume kt atas tu..dh xcantik lepas buat surgery..



 
 dia pn wt jugak rupanya..huhu...ingatkn ory je kn..
aduyaiiiii..!!!





berubah terus...xnmpk dia..klu aku pn jd xkenal cmni..





ini mungkin utk kebaikan..klu utk elokkan cmni aku setuju la..





 korang nak ke jadi cmni??? mak datuk..takutnye saya..
leh termimpi2 cmni..org pregnent tidak digalakkan melihat ini ye..





waaaaaaaaaaa.....takuttttttttttttt~~~~~





2 comments:

  1. ishh buruk bebenor..yg si edward ni pun buat plastic surgery gk ke?? adesss

    ReplyDelete
  2. 2 la psl..xsgka dia pn wt jugak..tgk mcm hensem ory je kn..hehe~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...