:: Sheikh Hafiz Junior ::

Lilypie Premature Baby tickers

12 December 2011

Mimpi Sedih + Ngeri



Rasanye dh lama aku tak mimpi seteruk mcm ni..
penah dulu sekali..
tapi dh lama sgt tak penah lalui mimpi yg takut n buatkan
aku nangis..

Mimpi apa yg korang selalu mimpi?

Ada jugak ke org yg jarang mimpi?

Aku rasa setiap hari aku mimpi..cuma ingat n tak ingat je..
kadang2 bila dh ingat sgt..nk cite kt org..
tetiba bangun je pagi terus lupa apa yg nk cite psl mimpi..
penah ke korang jadi mcm tu?
hehe..aku pn pelik..

2 hari lepas..aku mimpi hantu kt umah kampung aku..
dia bakar pintu depan..n lepas tu api terpadam..
sgt2 menakutkan..dia ikut je kemana aku gi..
mak ayah aku pn jadi takut..
adik2 aku gi mana tak tau..
dh lari sbb ketakutan..

lepas tu yg pasal cedihnye..
aku mimpi anak2 aku jack n jenny demam..
dorang sakit..pastu jenny sakit teruk..
smpai patah kaki tgn dia..ekor dia pun putus..
aku pegang jenny n letak minyak gamat kt dia..
aku nangis2..cedih sgt2..

yg peliknya..aku terjaga..aku gi toilet..
then aku smbung tido blk..
tak sangka aku leh smbung mimpi yg sama..

korang penah ke?

aduyaiiii...masa pagi tu aku cite kt My Bobo..
pasal mimpikan jenny..trus nangis teresak2..tak tertahan
sgt rasa cedih tu..aku pn msg la adik aku..
tny pasal jack n jenny..

adik aku ckp "Jenny n Jack cihat walafiat..td bg dorang mam..
n pastu malam smlm main dlm kotak mainan dorang tu.."

waaaaaaaaaaa...dgr je mcm tu..trus tarik nafas pnjang la aku..
bersyukur sgt2 anak2 aku cihat..
tak sabar rasanya aku nk blk raya cina ni..
nk bawa dorang dtg cini..tinggal cini..

utk ank mama.. "sabar ye anak2 mama..nnt mama
blk amik anak2 mama tinggal cini ngn mama..
cian acu jaga anak2 mama..
nnt acu sekolah anak2 mama xbleh main2 slalu..
acu bukan larat sgt layan kerenah anak2 mama ni kn.."
huhuhu...
Mama Sayang Kamu Berdua Jack n Jenny..!!!

mama tak bawa hp harini..tertinggal kt umah..
tak dpt nk upload picture jack n jenny mama..



rasanya kalau tido mcm baby ni apa la yg nk dimimpikan ye..
hmmmmmmmmmm....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...