:: Sheikh Hafiz Junior ::

Lilypie Premature Baby tickers

29 December 2011

Maharaja Lawak Mega 2011 - Penuh Kontrovesi

siapakah pemenang pada malam ini..
akan berlangsungnya final..
semua ternanti-nanti..


 Boboi Mantap Juga..


 Osbon sudah pastinya memang meletup!!!


 Syok tak da la syok mana pun..bleh tahan la ckit..
mungkin sebab wakil singapore..


Seahu pun ok juga..tapi makin lama makin tak faham bahasa
dorang..cakap punya cepat siot..
wakil indonesia ni..sebab tu bertahan jugak..


yang ni plak ape kes??
macam2 hal la korang ni..






perang artis..perang yg ke brape ni?? hehe~
sebenarnya dua2 orang mulut bukan main lagi..lantang betul..
kalau cakap penang orang kata " lancang betui mulut hang.."

tu la..pepatah dah pun berkata-kata..
" Kerana Mulut Badan Binasa "
ye cek kiah oiiii...layan jeppp~
yang pastinya aku sokong OSBON dan BOBOI..
by the way, bergantung pada perfomance la..
kalau dh gugup and dah kurang idea..
bleh hancur jugak..

Chaiyokkkk...Chaiyokkk...
Buat yg terbaik utk semua kumpulan...
kami mahu gelak terbahak-bahak..
sampai terbelahak..
jangan terkentut sudaaaaa~
hahahahahaha~....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...