:: Sheikh Hafiz Junior ::

Lilypie Premature Baby tickers

07 December 2011

Everything Is New

Assalamualaikum..dh lama aku xupdate my blog..
ni tetiba aku rs mcm nk upadte..
aku now dh bekerja di tempat baru dh dekat seminggu lebih dh..
new status..dh bergelar tunangan org..
sume kt cini jd perhatian je..staf2 cini tgk2 je bila dpt
tahu aku adalah tunang si bobo..hehe..malu siot..

owh..nk kena mention kn ke aku keja..
ala...bior je la kn..hehe..aku keja di PKNS skrg ni..
pelik kn..org penang tp dpt keja ngn perbadanan selangor..
ni la rezeki aku..alhamdulilah syukur kepada Ilahi..kerana rezeki
yg telah dilimpahkn kpd kami berdua..
tiap2 hr la jumpa si bobo aku..
ciap td pg sempat jgk break1st ngn dia n staf2 unit dia..
aku stay ngn mak sedara aku..n next week aku akn
pindah masuk ke umah sewa..segan la..duk umah sedara..
klu dia sorg xpe..menantu dia ada jugak..aku segan la..
asyik duk dlm bilik je aku..

hmmmm...bsa la..tingat masa hr perpisahan ngn family
aku selepas brtunang hari2..sgt2 la cedih...
bleh di katakan tiap2 hr aku menitiskn air mata
tingatkn family aku, kmpung halaman n anak2 aku yg
ditinggalkn kt sn..sgt2 la rindu semua 2..
aduyaiiiiiiiiii..tulis ni pn aku dh nk nangis je ni..
tolongla Ya Allah...tabahkn hatiku utk mghadapi semua ini..
rindu yg teramat sgt melanda diri aku..

Aku masih lg xsempat utk edit n upload pic2 aku
masa tunang hr2..akn diusahakn nnt..
awal2 keja ni msih lg dlm pembelajaran..bsa la..
slalu kn keja bsa je..lekeh2 je aku gi keja..now dh kena formal
dh..tiap2 hr formal je..haha..
tp best la..asyik makan je duk cni..wlupn pokai..
tgu gaji je la aku..kt ofis pn asyik makan free je ha...
mgkin bleh gemuk je kot aku kt cni kn..
hahahahhahah!!!!
kena wt ujikaji ni..tgk sebelum n selepas..
tp xtau la klu dh maintain je badan aku ni..akan maintain je
jgk smpai bila..hehehe..

ok la..dh nk lunch time dh..jpgi aku xmkn la..
sbb dh ada nasi lemak kt cni..unit len wt makan2 plak..
jom2 makan..nyam..nyam...nyam...!!!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...