:: Sheikh Hafiz Junior ::

Lilypie Premature Baby tickers

20 February 2011

Soalan Lazim??!!...

Hmmm..harini isnin..malasnye aku nk wat keja..
disbbkn hari2 aku kt cni dh xlama lg dh..
aku dh comfirmkn yg aku mmg akan berhenti dr cni..
wahhhhhh..xsabar aku nk mula keja baru..
yg jauh lebih dekat dr umah aku..
lebih saving minyak..
makan pn aku nk saving la..makan tgh hari kat umah je..
hehehe..next month ok..
mgkin aku akn cibuk xlayan fb n blog lg..
tgu aku layan bila ada ms terluang ja kt umah..
tp xpa la..aslkn dpt smpan duit..

haaaa..motifnya entry kali ni..
korang dpt agak x soalan lazim apa 2 yg bsa nya akan
di tanya dr org ramai..??
hmmmmmmm....
soalan lazim yg bsa 2 ofcoz la..



eh..!! bila nk kawin ni??

Tikah bila nk kenduri ni??

ika..dh umo bape ni..xkenduri lg ni?? nk makan nsi minyak..



this year aku dh 24 tahun..waaaa..cepat kn masa berlalu..
pejam celik..pejam celik...
aku dh pn tua..dh masuk alam dewasa sgt dh..
jd mgkin sbb kawan2 aku dh rmai yg kawin..
sbb 2 la soalan bertubi2 yg aku dpt dr mereka2..
kawan2..sedara mara dan sesiapa sj yg kenal aku..
bl jumpa ja pasti soalan tu yg diajukn..
aku smpai dh muak dh..n xtau nk ckp macam mn lg..
Tolonglahhhh!!!!!!!!!!

jangan tanya mcm 2 lg..
insyaAllah smpai masanya aku akn berkhwin juga..
aku akn jmput kwn2 n sume sedara mara..

Bila kt asyik fikir pasal kawin je..kt akn jd tingin sgt2..
nk cepat kawin la..tgk hantaran la..
tgk2 baju kawin la..adoyaiiii!!!
bahaya kn..tkut smpai xdpt kawal diri nk kawin cepat..
hehe..bobo aku baru je keja..n baru je
nk mula smpan duit..n pasni bru la
leh ckp soal kawin n sbgainya..walaupun slalu ja bincang2 pasal
kawin..tp xleh slalu sgt la..nnt xsabar plak..

Bagi kawan2 aku yg sudah berkahwin..
semoga berbhgia hingga ke akhir hayat bersama suami
dan anak2..mmbina keluarga yg harmoni..
masa sy akn tiba insyaAllah..
kalau di izinkan Allah cepat..
Semoga cepatlah aku dan si dia di satukan
andainya ini lah jodoh kami..
Amin Ya Rabbal Alamin~~~







Note : Bila dah kawin timbul plak soalan anak plak kn..ish3..!!!
dh jd adat la tu..hehe~

4 comments:

  1. dapat keja dekat ngn umah ja..bukit minyak..
    dh xtahan gila keja cni..teruk bangat!!

    huhuhu~~~

    ReplyDelete
  2. Owh..company apa jugk kali ni?
    xpala..buat apa tggu lg kalau rasa tak best wat keja kan..kita nak kerja kna hati senang..kalau tak kerja jd serba tak kna..

    ReplyDelete
  3. betui 2..hati aku dh xda keja kt cni..aku rs xsonok lgsung..aku gagah sbaq ja ingt malas nk tukaq keja..tp bl dh teruk sgt aku pn malas la nk tgu2..

    aku dpt drafter jugak..kilang wt steel..
    sn lebih la benifit ckit dr cni..
    mntak2 ok la..aku nk keja lama..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...